3 Nisan 2013 Çarşamba

Çaydanlık Demlik Desenli Mutfak El Bezleri

Bir lokma kumaş aldım, kıyıp da ne yapacağıma karar veremiyorum. :) Ben böyle çok sevdiğim şeyleri hemen kullanamam. Kardeşimin kulakları çınlasın, yıllar önce Almanya'da mastır yaparken bana cep telefonu almıştı da sanırım 2 sene sonra kullanmaya başlamıştım. :)

Şimdi de pek kıymetli kumaşlarımı nasıl yapsam da mutfak için değerlendirsem diye düşünüyorum. Örtü yapacak kadar almadığım için muhtemelen pano, kurulama bezi gibi aksesuarlar yapacağım.

Kurulama bezlerine günlerdir bakıp duruyorum. Neyine bakıyorsun diyenler olabilir. Bakarak aplike yapmayı öğrenmeyi umuyordum ama böyle olmuyor tabii. :)
Dikiş makinesinin başına uzun zamandan sonra yine geçtim. İlk aplike çalışmamı yaptım. Ceyda ile biraz zor oluyor. Beni rahat bırakması için ona da bir makara verdim. İpi çözmeyi gösterdim, epey oyalandı.
Bugünkü aplike çalışmam iyi gitti. Yalnız virajları şimdilik alamıyorum ama öğreneceğim inşallah. :)) Aslında aplike yerine düz dikiş de yapmışlar.Onlar da güzel görünüyor.
Yapmak istediğim kurulama bezlerine gelince işte bunlar :
Sew 4 Home



A Spoonful Of Sugar

Flamingo Toes
Shabby Art Boutique - En çok da bunu sevdim.
Ben Etsy'den Busy As Can Be 'den birkaç tane mutfak şablonu aldım bile. Eposta ile dizayn gönderildiği için bekleme süresi de çok kısa oluyor.
Ben para vermeden internetten birkaç dizayn bulurum derseniz gelin yorulmadan buradan indirin. :)) Ben de aldım ama yine interneti araştırmadan duramadım. Maksat gezinmek olsun !
























5 yorum:

  1. paylaşım çok güzel teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. çok cici olmuşlar bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  3. Mutfak şablonlarına bayıldıM:) Paylaşıma teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. ayyyy sorma bunlardan bende yapmak istiyorum ama bir türlü işe yarar bir görsel bulamamıştım. çok güzel şeyler paylaşmışsın belki artık yapabilirim :) teşekkürler...

    YanıtlaSil

Paylaş