20 Mart 2013 Çarşamba

Pitikare -Puantiye - Çiçek Kardeşliği

İnternette el işleri ile ilgili bir araştırma yaptığınız zaman gözünüze sevimli gelen ilk kombinasyon mutlaka pitikare, puantiye ve de çiçekli olanları olur. Ben de bu üçlüyü çok seviyorum ve uzun zamandır da bu şekilde bir şeyler yapmak istiyordum.
En sonunda Cottonholic 'ten çok güzel kumaşlar alıp, ilk adımı attım. Mutfağı elden geçiriyorum. İlk iş zaten baharat kavanozları, erzak kutuları temizlenip, değiştirilip, bir güzel etiketlenecek.Hangisinde ne var, skt ne zaman hepsi yazılacak.
Ondan sonra biraz ahşap ve cam boyama yapıp, birkaç aksesuar dikip mutfağa yeni bir bakış getirmek istiyorum. :))

İşte bunlar yeni kumaşlarım. Bugün geldiler. Aldığım birkaç şey daha var. İnşallah onlarda PTT tarafından sağ salim ulaştırılırlar.



Bunlardan çok abartılı şeyler yapmak gibi bir niyetim yok. Mutfak için ufak dokunuşlar olacak. Baktığınız zaman oda içerisinde serpilmiş birbiri ile uyumlu şeyler görürsünüz ya öyle bir etki yapmak istiyorum.

Şimdiye kadar birçok site gezdim. Kafamda yapacaklarımı toparlıyorum.Aşağıda da esinlendiğim mutfaklar ve aksesuarlar var.
Aslında imkan olsa da mutfağı dolapları, fayansları, beyaz eşyaları ile beraber yeniden yapabilsem. :)) Dekorasyon beni çağırıyor ama ......






  

Sepetler alıp , bu şekilde içlerine örtü dikmek istiyorum.
Kenarlardaki danteller çok hoşuma gitti.
Bu teneke kutular çok hoşuma gittiler ama Türkiye'de bulabileceğimi pek sanmıyorum.



Bu tarz bir süs yapmak istiyorum.
Böyle bir ekmeklik ile bu tarz kavanozlardan ben de boyamak istiyorum. Ece Aymer'in sitesinde görmüştüm.
Çok hoşuma gidiyorlar. Bunun için Graphic Market'ten aşağıdaki kağıt setini  aldım.
Graphic Market

10 yorum:

  1. bakarken ben almış gibi sevindim....

    YanıtlaSil
  2. Harika şeyler çıkacağına eminim.Mutfağa kırmızı beyaz kareli kumaşları çok yakıştırırım.Birde hep hayalimde beyaz eski görünümlü tahta masa vardır ...Merakla bekliyorum kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende eskitme beyaz masa görüntüsünü severim. :)

      Sil
  3. merhaba sizi severek takip ediyorum,eminim çok cici şeyler çıkıcaktır heycanla bekliyorum,şuan bende mutfakta değişikler yapıyorum.ets den hiç alışveriş yapmadım vede bilgim yok tavsiye ve bilgi verebilirmisiniz.kargo kaç günde geldi,memnun kaldınız mı,kaç metre kumaş aldınız ve kargoyla beraber ne kadar ödediniz bana bilgi verirseniz bende sizin aldığınız yerden çiçekli kumaşlar almak istiyorum ama nedense cesaret edemiyorum..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Samiye Hanım,
      Etsy'den alışveriş ile ilgili bir yazı hazırladım. http://cicideko.blogspot.com/2013/03/etsyden-nasl-alsveris-yaplr.html Bu size belki yardımcı olabilir.
      Cottonholic'ten aldığım ürünler 9 günde geldi.Kumaşları çok beğendim.Önceden de bu satıcıdan ürün almıştım.İnce pamuklu kumaşlar. Çok güzel dokuları var.Kırmızı renkte aldığım kumaş paketinin kargo ücreti yok. http://www.etsy.com/shop/cottonholic/search?search_query=free+shipping&order=date_desc&view_type=gallery&ref=shop_search Diğer çiçekli kumaşın kargo bedeli ise 4.70 dolar. 110 x 90 cm olarak bir parça aldım. Kargo ücretinde ise başka bir ürün daha alsa idim indirim oluyor. Ayrıca sipariş sayısı arttıkça iskontoları da oluyor.

      Sil
  4. iyi günler tercihleriniz çok güzel.bende samiye hanım gibi oğlum için kumaşlar almak istiyorum etsy den ama hiç tecrübem yok.bir sonraki yazınız ayrıntılı olarak bizi bilgilendirici ve cesaret verici olursa çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,http://cicideko.blogspot.com/2013/03/etsyden-nasl-alsveris-yaplr.html yazımda bilgi vermeye çalıştım. Başka sorularınız olursa yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil
  5. merhaba bu kumaşlara bayıldım çok romantikler tam benim zevkim.bu arada cottonholic türkiye satışı var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba; kumaşlar gerçekten çok güzel. Türkiye'de bir şubesi yok. Etsy'den alabilirsiniz.

      Sil
  6. hımm ama bunlar harika kiii :)) sonucu büyük bi merakla bekliyorum, burdan paylaşırsınız di mi? şu sıra tam da böyle şeyler yapasım var çünkü :))

    YanıtlaSil

Paylaş