7 Mart 2013 Perşembe

Çocuk Odaları İçin Çalışma Alanları

Öğrencilik hayatım boyunca çok çalıştım. Her zaman ödevlerini yapan, çalışkan, planlı programlı olan bir öğrenci idim. O kadar çalışma masası başında zaman geçiren birisi olarak klasik çalışma masalarını hep itici bulmuşumdur. Hep düşünürdüm bu çalışma masasının üstünde illaki bir dolap konması lazım mıdır? Sanki insanın üstüne üstüne geliyor gibi olur. Her an içindeki kitaplar kafama düşecekmiş gibi gelirdi. Şöyle önüm üstüm ferah olsa daha iyi olurdu diye düşünürdüm. Çalışma masası ise dar gelirdi. Kitap defter sığdıramazdım.
Her çalışma masası modeli de aynı tipte idi.  Gerçi eskiden çok fazla çeşit yoktu.Şimdi yabancı marka daha çok, Türk firmaları da bazı standartları bırakıp daha farklı modeller çıkarıyorlar.

Bugünlerde hobi odalarına çok bakıyorum.:) Malum bir hobi odam olmasını her el işi yapan birisi gibi ben de çok istiyorum. Hobi Durağım'da bunun ile ilgili bir de sayfa açtım. Orada almak istediğim mobilyaları tanıtıp, başka insanlar nasıl kullanmışlar ondan bahsediyorum. Sizde faydalanabilirsiniz. :)

Neyse araştırma yaparken çocuk odaları için çalışma alanları gözüme ilişti. Ben yeniden öğrenci olsam sanırım bunları isterdim. :))

Çalışma alanı olarak sadece duvarda asılı olan not defterlerini ve de panoyu beğendim. Çalışma masası çok dar ve de alttaki dolaplar ayak, basak ve dizler için çok rahatsız edici. Bence çalışma masasının altında sadece ayakları koymak için bir basamak tarzında bölüm olabilir. Dolap, raf koymak güzel bir dizayn olmuyor.

Bu çalışma alanını ve de kızı da pek akıllı durduğu için çok beğendim.Alt ve üst bölüm boş. Yanda pek görünmese de bir pano ve de bölmeler var. Önde ise kalemlik gibi aksesuar konulacak bir bölüm yapmışlar.

Bu çalışma alanı da güzel ama sanırım ben ona buna bakmaktan ders çalışmazdım. Burası el işi çalışması yapılacak bir bölüm olmuş. Malum çocukların proje ödevleri için de bir sürü malzeme gerekiyor. Böyle bir bölümde gerekli aslında. Anneler babalar seferber olup hep beraber ödevler yapıyorlar ya işte bu alan çok kullanışlı olur.

4 çocuklu bir aile için çocuklara özel bir çalışma odası olabilir. :) Orta bölüme de dikkat dağılmasın diye kısa ofis bölmelerinden konabilir. Hayallerimdeki gibi 4 çocuğum olabilseydi böyle bir çalışma odası yapmak isterdim mutlaka.

Bu çalışma alanına da bayıldım. Şu camın kenarındaki beyaz koltukta oturup kitap okurdum, müzik dinler  ders aralarında dinlenirdim. Bu oda için öğrenci olasım geldi. Zaten benim için ders çalışmak hiçbir zaman zor olmamıştır. Hemen öğrenci moduna geçebilirim. :) Allah nasip ederse inşallah Ceyda için böyle bir çalışma odası yaparız. Ben de o zaman hevesimi gideririm. :)

Bu çalışma alanı sanırım tembel, kokoş kız masası olmuş.Yani solda birkaç klasör ders kitabı dışında maşallah ders ile alakalı pek bir görüntü yok. :))



Bu da güzel ama dışarı bakmaktan ben ders çalışamazdım. Dikkatim çok dağınıktır. Her sese kulak kabartırım. Annem iyi bilir :) 

Bu da güzel. İki dolap arasına masa monte edilmiş. Bir köşe oluşturulmuş. Köşe duvarın kullanımı için ideal. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş