26 Mart 2013 Salı

Oyuncak Torbası Olarak Kullanılabilen Oyun Örtüsü Yapımı

Lego parçalarını toplamak size de sıkıntı verir mi? Bir de kutularına ya da torbalarına gelişi güzel koyduğunuz zaman sığdıramayıp ayrıca bir uğraşırsınız.
Ben de özellikle Ceyda'nın legolarını toparlayabilmek için kumaş bir torba dikmeyi düşündüm. Sonra araştırırken oyuncak torbası olabilen oyun örtüsünü gördüm. Gerçekten çok kullanışlı olmuş. Aslında ortada kalan oyuncakların hepsini içine atıp, anında oyuncaklar ortadan kaldırılabilir. Çocuklara da bu şekilde oyuncaklarını toplamak daha kolay gelebilir.

Bazı bloglarda oyun örtüsünü değişik şekillerde dikmişler. Örneğin I'm Feelin Crafty bloğunda bir ada temasında dikilmiş.



Saw Dust Girl ise tekstil kalemleri ile şekiller, yollar çizerek arabalar ile oynanabilecek çok güzel bir oyun örtüsü yapmış. Adım adım yapılışı için sitesine bakabilirsiniz.

Freshly Pieced de sadece renkli kumaşlardan bir oyun örtüsü yapmış.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş