10 Nisan 2013 Çarşamba

Kuş Evi Dekorasyonu

Kuş evi resimli yada şekilli olan süsler çok hoşuma gidiyor. Geçen sene de internetten aldığım bir şablonu kullanarak bir sürü kuş evi kapı süsleri yapmıştım. Bugün de pinterest'te kuş evlerini görünce yine içimden kuş evi formunda bir şeyler yapmak geldi doğrusu. :))

Pinterest - Kağıtlarla Dekorasyon

Paint Me Plaid - Keçe İle Süsleme

Fiskars - Kağıtlarla Süsleme

Hoosier Home Made - Washi Bant İle Süsleme
Mollie and Fred - Kumaş ve Düğme İle Süsleme

Babble - Taşlar İle Süsleme
En çok da taş ve yosunlar ile süsleme şekline bayıldım. Türkiye'de yosun çiçekçilerde satılıyor mu ? Bilginiz var mı? Bir ara yapay yosun araştırdım ama bulamadım. :(
Craftionery - Taş ve Yosun İle Süsleme
Imparting Grace - Yosun İle Süsleme
Eğer bir gün bahçeli bir evim olursa aşağıdaki gibi ben de kuş evlerimi bahçede kullanmak istiyorum. :)

3 yorum:

  1. Yosunlu ve taş ve yosunlu birlikte çalışılmış olanlara bayıldım çok doğal duruyorlar. Hoş tüm görseller birbirinden cazip. Çok güzeller, çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de taş ve yosunlu olanları çok sevdim.

      Sil
  2. paylasimda bulundugunuz cok olmus ama keyifle hepsini gezindim:)

    YanıtlaSil

Paylaş