6 Aralık 2012 Perşembe

Denizci Temalı Çocuk Odaları İçin Birkaç Aksesuar Önerisi

Çocuk odası dekorasyonunu çok seviyorum.Hayal gücünüzü istediğiniz gibi kullanabiliyorsunuz.Denizci teması da çok fazla kullanılan ve de uygulaması kolay olan bir tema. Bende gördüğüm örneklerden birkaç tanesini önermek istedim.

Baby Life Styles'daki kayık şeklindeki rafı ve kapı askısını çok beğendim.
Deniz kabuklarından ahşap harfleri süslemek de güzel bir fikir olmuş.Deniz kabuklarını internetten alabilirsiniz.Nikah Şekeri sitesinde deniz kabukları satılıyor. Ahşap harfler için benim önerebileceğim site Sibel'in Hobi Dünyası.
Deniz kabuklarını kullanarak alttaki gibi ahşap kenarlı güzel çerçeveler de yapabilirsiniz.



 

Not On The High Street'teki botlar da çok hoşuma gitti.





Ayrıca isimlikler de çok güzel olmuş.



Örneğin halatları kullanarak lambaları denizci temasına uygun bir hale getirebilirsiniz. Bunun için alabileceğiniz uygun lambaları bu yazımdan öğrenebilirsiniz. Denizci kumaşı ile de kaplayabilirsiniz. Kumasci.com da güzel deniz temalı kumaşlar var.

Silly Bear Lighting
Home Portfolio

Kumaşcı' daki en beğendiğim kumaşlar :
Çapa Desenli
Çizgili

Çapa şeklindeki askılık da çok güzel bir fikir. Ahşap olarak bir marangoza yaptırabilirsiniz yada benim gibi her şeyinizi internetten hallediyorsanız Sibel'in Hobi Dünyası gibi sitelerden sipariş verebilirsiniz.

Riricreations















Emily Higston'ın denizci kıyafeti şeklindeki bayrakları da çok güzel olmuş.













Plastik bardaktan basit bir şekilde deniz feneri de yapabilirsiniz. Spoonful sitesinde detaylı anlatımı da var.



















The Daily Buzz daki bu salıncağa bayıldım. Bunu da eklemeden geçemedim. :) Svava salıcağa benziyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş