23 Aralık 2012 Pazar

Doğumgünü Süsü: Balerinli Mutlu Yıllar Yazısı

Ceyda için çalışmalara devam ediyorum. "Mutlu Yıllar" yazısını hazırladım.Bu süsü yapmak kolay oldu.
Önemli olan baskı merkezine gidip photoshop' ta yaptığım dizaynları bastırmaktı.Aslında bu kısmı zor oldu.:) Park problemim olduğu için Kayseri'de bazı yerlere gidemiyorum. Eşimi beklemem gerekiyor.Hal böyle olunca bazı işler kaldı mı kalıyor. Valla bu işi de internetten yapsam daha çabuk olurdu. :) Zaten çaresi yok mutlaka park etmemi geliştirmem lazım.


Aslında Ekim ayında balerin teması için Etsy'deki Riefka dükkanından balerin çizimleri satın almıştım.
Photoshop'ta biraz değişiklik yapıp bastırdım.Geriye kesip yapıştırmak ve bağlamak kaldı. :) Fotoğrafların kalitesi pek güzel değil.Bunun da çaresine bakacağım inşallah. :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş