11 Aralık 2012 Salı

2 Yaş Doğumgünü Hazırlıklarına Başlıyorum :)

Bugün itiberi ile Ceydamın 2.yaş doğumgünü hazırlıklarına başlamış bulunmaktayım.Bu seneki temayı "Balerin" olarak belirledim. Ceydamı balerin yapacağım.:))
Geçen sene güzel geçmemişti.Masayı hazırlarken elektrikler kesilmişti.Ceyda hem hasta olmuştu hem de ilaçların etkisinden dolayı tam herkesin geldiği saatlerde uyumaya başlamıştı.3 saat kesintisiz uyumuş, uyandığı bir anda uykusu olduğu halde giydirip pastasını kesmiştik ama o hala uykulu bir halde neşesiz neşesiz etrafına bakmıştı.Ben bir bardak kırmış ve herkesin masaya oturacağı sırada süpürgeyi çıkarıp evi süpürmeye başlamıştım.Akşam 10 gibi ancak çaylar içilmişti.Birkaç fotoğraf ancak çekebilmiştik.Zaten Ceyda doğduğundan beri eşim, ben ve Ceyda'nın bir arada olduğu bir kare fotoğraf çok azdır. O güne ait de doğru düzgün fotoğrafımız yok. Aman neyse o günü hatırlamak istemiyorum.Zaten bir şeye ne kadar çok heves edersem o kadar işler yolunda gitmiyor.İnşallah bu seneki doğum günümüz daha neşeli geçer.

İşte ilk hazırlığımız. Ben çok sevdim.Ceyda da çok beğendi.Yapar yapmaz da giydi ve klasik harekettir çevresinde dönüverdi. :)



Tütü Etek Yapımını ise Hobi Durağı bloğumda anlattım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş