15 Aralık 2012 Cumartesi

Balerin Çerçeveler

Bu aralar yine beynimi çok yormaya başladım.Onu yapacağım, bunu dikeceğim, şunu şuraya yapıştıracağım, bunu alsam, hangi renk yapsam diye bir sürü sorularla zihnimde yatıp kalkıyorum.
Bir şeyleri yapamadığım zaman bu düşünceler daha da çoğalıyor, takılıp kalıyorum.

Ben "Düşün ve Uygula" tipli insanlardanım. Öyle düşünüp düşünüp hayata geçirmeden bırakıp da  oturamıyorum. Bir şeyi düşündüm mü yapmalıyım.Hayatım boyunca da bu böyle olmuştur. Önce ne olmak istediğimi düşünürüm ve ona bürünürüm ama yapamayacağın da kurtlana kurtlana gezerim ki bu da kötü bir huyum gerçekten.

Bu aralar çok yapmak istediğim şey var ama yine küçük engeller ile bunları hayata geçiremiyorum.Küçük engeller güya  ama toplanınca engel oluyorlar işte. :(  Bazen yaşadığım yerden bile bu sebepten çok sıkılıyorum. İnsanlar işlerini halledebildiği, aradığını bulabildiği, alışkanlıklar edindiği yerlerden neden kopamazlar çok da garipsenecek bir durum değil. Ben bu durumu çok iyi biliyorum.

Bu kadar yakınmadan sonra geleyim diyeceğime. :)
Ceyda'ya doğum günü anısı olması için balerin temalı bir çerçeve yapmak istiyorum. İnternette araştırıp fikir edindim. İşte beğendiklerimden bazıları :





















2 yorum:

  1. Hepsi ayrı ayrı çok güzeller :)
    Bende bir şeye başladığımda mutlaka bitirmeliyim, size hak veriyorum. Yoksa rahat olamıyorum bir türlü.

    YanıtlaSil

Paylaş