19 Aralık 2012 Çarşamba

Cupcake Duvar Süsü

BigB'den aldığım cupcake şablonlarından duvar süsü yapmıştım ve yapmaya da doyamıyorum. :) Her seferinde başka bir şekilde denemek için yapıyorum.Bu seferde cupcake çevresine ince dantel diktim.Aslında kağıt bastırabilirsem kumaş - kağıt karışımlı bir dizayn yapmak istiyorum.Şimdilik kağıt yerine kumaş zemin üzerine cupcake yapıştırıp netice almak istedim.

Köpüklü kartonu fon olarak kullandım.Üzerine de kumaş kapladım.Fonu kağıttan yaparsam çerçeveleyerek de kullanılabilir.

Bu biraz benim heyecanımdan dolayı aceleye geldi.Malzeme eksikliğim var. Kafamdaki şeyi yapmak için biraz daha alışveriş yapmak lazım. Zaten malzeme alışverişi hiç bitmiyor. :) İnternette sürekli o lazım bu lazım diye dolanıp duruyorum. Adapazarı'nda en son malzeme almak için Şık Düğmeye gittim.Onda da Ceyda'nın alışverişinden bana sıra gelmedi. Parşömen kağıdından, küçük süslere, fisto, kurdele vs. her şeye takıldı. Yani beni ancak internet paklar. :)




Aşağıdakileri de hazırladım ama dediğim gibi kağıt fon üzerinde kullanacağım.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş