27 Aralık 2012 Perşembe

Doğumgünü Hediyesi: Balerin Ayakkabılı Lavanta Kesesi

Çok şükür lavanta kesesini de hallettim.Aslında minnacık basit gibi görünen lavanta kesesi beni ne zorladı.Kafamda tam netleştirmeden işe başladığımdan mıdır, gece uykumu iyi alamadığından mıdır bilmiyorum ama bir o kumaşı aldım beğenmedim, kestim beğenmedim, boyadım beğenmedim, diktim beğenmedim... Yordum da yordum kendimi.Neredeyse vazgeçecektim. Neyse ki son anda birkaç deneme ile bu portatifi ortaya çıkardım.Bundan sonrası kolay.Zaten çok fazla dikemeyeceğim. On tane kadar yapmayı düşünüyorum.

Kesenin ağız bölümünü de dikmedim.Evdeki tülden keseciklere lavanta koyup içine yerleştireceğim. Benimkisi biraz da lavanta kesesi torbası oldu. Valla hiç aklımda böyle yapmak yoktu ama insan olayların götürdüğü yere gidiyor. Çok filozofi oldu. :)) İster askıya asarak kullanılır ister çekmecede ya da kapı kolu gibi yerlere asılarak süs olarak  kullanılır.
Yalnız bir konuda kararsız kaldım. Günün anısını belirtmek için bir yere "Ceyda'nın 2.Yaş Hatırası" gibi bir yazı yazmak yada iliştirmek istiyorum.
Lavanta torbasının arkasına  tekstil kalemi ile mi yazsam yoksa kağıttan bir etiket mi yapıp arkasına yapıştırsam bilemiyorum. Sizin fikriniz nedir? 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş