5 Aralık 2012 Çarşamba

Ahşap Kapı Süsleri

Hastane odalarının süslenmesi doğum heyecanını daha da pekiştiriyor. O günün özelliğini ve güzelliğini daha da vurguluyor.

Süslemeler içinde sanırım en çok kapı süsleri kullanılıyordur. Tüllü modeller hem ekonomik hem de süsleme açısında kolay olduğu için çok da tercih ediliyordur.Tülün yanı sıra keçe ve de ahşaptan da kapı süsleri yapılabiliyor.Ahşap kapı süsleri ile ilgili bir araştırma yaptım ve Moncuk Organizasyon sitesinde el yapımı ahşap kapı süslerine rastladım.Hem hastane kapı süsü olarak kullanılabilir hem de bebeğinizin odasında dekorasyon amaçlı duvara asabilirsiniz.Birkaç ahşap askılık da monte ederek askı olarak da kullanabilirsiniz belki. İkiz bebekler için de kapı süsleri yapmışlar.Onlara da bayıldım.
İşte benim beğendiklerim :) Süsler üzerine isim de yazdırabilirmişsiniz.






İkiz Bebek Kapı Süsü :)
İkiz Bebek Kapı Süsü















3 yorum:

  1. İlginize çok teşekkür ederim. Sitemizle ilgili yazınızı şimdi okudum ve çok mutlu oldum. Askılık fikri çok orjinal en yakın zamanda hayata geçireceğiz :) Vaktiniz olursa tanışmakta isterim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Gizem Hanım;
    Tatilde olduğum için yorumunuza yeni cevap verebiliyorum.Bende tanışmak isterim. İstanbul'a geldiğim bir zaman mağazanıza uğramak isterim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok mutlu olurum sizinle tanışmaktan. Sabırsızlıkla bekliyorum :)) Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Paylaş