4 Aralık 2012 Salı

Ponponlu Yastıklar

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba! Kaplıca tatili sebebi ile sizlerden uzak kaldım. Çok şükür tatilimiz bitti, eve gelip normal yaşantımıza döndük.Küçük bir çocuğunuz oldu mu aslında hiç de rahatınızı bozup tatile falan gitmeye gerek yok. Uyku, yemek, ruh hali gibi bozulacak ne varsa hepsi bozuluyor. Eve daha da yorulmuş ve de sıkılmış bir halde dönüyorsunuz.Bir daha ki sefere daha iyi olacak diye kendimi avutuyorum.

Neyse tüm bu zaman içerisinde bazı şeyler denemek fırsatım oldu ama şimdilik tamamlayamadığım için yayınlayamıyorum. Benim yine klasik araştırma konularından birisi olan ponponlar hakkında yazmak istedim.Ponponlu yapılmış aksesuarları çok seviyorum. En güzel uygulama şeklide yastıklar oluyor. İşte beğendiklerimden bazı örnekler :

Amber Interiors


Boho Boutique

Pom Pom Project
Tea Rose Home
Sweet and Sour Kids
CujiCoo
MYK Brommel
Kids Bedding Dreams
Houzz
Plastik Pom Pom Yastığı - Whimsy Love 

White Cabana


4 yorum:

  1. Ponponlu her şey benimde ilgi alanımda :) çok güzel yastıklar.

    YanıtlaSil
  2. tanıştığıma memnun oldum.
    emreyle hayattan size geçtim.
    takibe aldım beklerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Merhaba! Hoşgeldiniz! Bende sitenize baktım.Çok güzel yemekler var.Ağzım sulandı :)

      Sil

Paylaş