21 Eylül 2013 Cumartesi

Gorjuss Çarpı İşi Şablonlarına Bayıldım

Yine uzun bir ara verdim. Halbuki ne kadar çok şey var aklımda ama zaman yok.  Dikiş dikmek istiyorum, boya yapmak istiyorum, nakış işlemek istiyorum ama bir yandan da günlük koşuşturmalar sonrasında bir bakmışım ki akşam olmuş.
Pinterest'te yine imrene imrene yapılan el işlerine bakarken Gorjuss'un çarpı işi şablonlarını gördüm ve bayıldım. :)) Çocuk odaları için çok yakışır şablonları var.
Satın alayım diye bir baktım ama fiyatları 45 Dolar olunca vazgeçtim. Bu kadar para vermem doğrusu. :)) Çok fazla bedava şablonu yok. Pinterest'te bulabildiklerimi hemen paylaşmak istedim ama önce desenlerinin yapılmış hallerine bakalım. :)
















Bunlarda bulabildiğim şablonlar :










7 yorum:

  1. Cok ciciler ama cok sabir ister yapabilene bravo:)

    YanıtlaSil
  2. Harikalar ama çok fazla dolular ,gerçekten sabır gerektiriyor. Paylaşım için çook teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sabır gerektiriyor gerçekten. Ben yıllar önce buna benzer dolu dolu bir çarpı işini aylarca elimde süründürmüştüm. :))

      Sil
  3. Nasıl güzeller anlatılmaz,fırsat bulur bulmaz islemek istiyorum bende,cok teşekkürler paylaştığın için

    YanıtlaSil
  4. Cici örgüler4 Ekim 2017 01:49

    Çok çok harikalar bunlardan kazaklara işliyorlar çok emek gerektiren zahmetli iş

    YanıtlaSil

Paylaş