22 Eylül 2013 Pazar

Çarpı İşi Beğendiğim Çalışmalar

Dün Pinterest'te Gorjuss çarpı işi şablonlarına bakarken bir panodan diğerine gezinmeye başladım.Zaten Pinterest'te bir panoya bakmaya başladınız mı diğer bir tanesine ve başka bir diğerine ve başka başka bir diğerine bakmamanız imkansız oluyor. :)
Çok güzel çalışmalar var. İnsanlar çarpı işlerini ufak dokunuşlarla birbirini tamamlayan öğeler ile göze hoş şeyler nasıl yapıyorlar, çok imreniyorum valla. :))
Şu son günlerde zaten ancak bu güzel örneklere bakıp imrenebilecek durumdayım. YDS ve ALES sınavlarına girip devlet memuriyetine başvuracağım. YDS den yeterli puan aldım. Darısı ALES e inşallah.
Neyse benim beğendiğim çarpı işi örnekleri ise bunlar. Pinterest'teki panolarıma da ekledim. Bakmak isterseniz tık1, tık2 den diğer örneklere ve şablonlara bakabilirsiniz.


Bu gülleri çok beğendim. Boştan doluya doğru yapıp, çok da hoş bir şekilde çerçevelemişler. Şablonu panomda var.
Kutu ve çanta kaplama şeklindeki uygulamaları da çok beğeniyorum.
Çarpı işi ile metal minik süsler çok güzel kombin oluyor. Çerçeveye de bayıldım.

Çocuk odasına çok yakışır. Şablonunu panomda bulabilirsiniz.

Panomda şablonu var.

Buna bahar panosu dedim. :) Çok güzel. Takım olarak örtü, saksı üzerine de yapmışlar Panomda şablonu var.

Lavanta her daim çok sempatik geliyor. Panomda buna benzer lavanta şablonu var.

Çantalardaki çarpı işi ve kumaş uyumunu çok sevdim.

Bu fikre de bayıldım. Cupcake kalıbını çerçeve olarak kullanmışlar. Süper !

Çanta harika olmuş.

Bu da çok güzel.

Mutfakta horoz desenlerine bayılırım. Bunun şablonunu bulamadım. Belki örnekten çıkarabilirim.

Tepside kullanılmış. Acaba üzerine korumak için ne yapmışlardır. 
Bu ise O Kadar Seviyorum Ki (Guess How Much I Love You) olarak çizgi film kahramanlarının tablosu. İnsan izledikçe sevgi ile doluyor. Şablonu var. Çerçevesi de çok güzel.
En son olarak da bu deftere bayıldım. Ayrıca fotoğraf nasıl güzel, imrenip süt içesim geldi. :))

3 yorum:

  1. Her biri ayrı güzellik gerçekten, paylaşım için teşekkürler. Ben de çarpı işi sever ve yaparım. Bu yüzden çok hoşuma gittiler. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  3. cok olmus paylasiminiz ama bayildim tepsinin icindeki sablonu olmayan tavukcuklara:))))))))

    YanıtlaSil

Paylaş