1 Ocak 2013 Salı

Susan Wheeler 'dan Çocuk Odası İçin Resimler

İnternette gezinmeyi çok ama çok seviyorum.Yıllar önce lise de iken bilgisayar dersi konmuştu ve ben ilk bilgisayar dersinde çok sıkılıp, ileride bilgisayar ile ilgili bir iş yapmayacağım demiştim. :) Ne kadar dar görüşlü imişim. Kendime hala çok gülüyorum. Şimdi ise eşim ile pazarlık yapıyoruz.Şu saate kadar bilgisayarı kullan falan diyor. Vay halime mi desem ne desem. :)

Bu aralar ahşap boyama ürünlerine takmış bulunuyorum. Bu da Ece Aymer'in yapmış olduğu sergilerin fotoğraflarını görmem ile başladı.Ne kadar güzel ürünler yapıyorlar.Hem de seri üretime geçmiş gibiler. Hayran kaldım. Ben de mutfak için bir şeyler boyamak istiyorum ama şu an vaktim yok. Ceyda'nın doğumgünü geçtikten sonra bakacağım.

Neyse ahşap boyama derken dekupaj fotoğrafları araştırmaya başladım ve derken Susan Wheeler ile tanıştım. Resimlerine bayıldım. Çocuk odaları için al, çerçevele biraz kurdele, pul vb. şeylerle süsle ve as. Sizi resimlerle yalnız bırakıyorum. Buyurun buradan masalsı bir dünyaya :)























1 yorum:

Paylaş