5 Ocak 2013 Cumartesi

Origami Tekniği İle Kağıttan Elbise Yapımı

Yine nereden nereye geldim.:) Bu origamiden yapılmış elbiseler tamamen tesadüfi olarak karşıma çıktı. Benim ilk olarak aklıma çerçeve içinde kullanmak geldi.Kız çocuk odaları için çok şirin olacağını düşündüm Bir ara zaman bulursam denemek istiyorum.

A Spoonful Of Sugar


Felt Me Up


Kart yapımı için de kullanılmış.
Craft and Creativity
Ayrıcı doğum günleri için kutlama temasına göre de kullanılabilir. Mesela "Barbie" teması gibi bir kutlamada aşağıdaki gibi ipe dizili olarak kullanılabilir.


Yapılışı için de bir anlatım buldum. Fotoğraflı olarak adım adım gösterilmiş. (Ref. Meer )


5 yorum:

  1. Bu elbiseler gerçekten çok hoş.Ben de bu yılbaşı arkadaşlarıma kart yapıp gönderdim.Bir de şu güzel kağıtlardan bulmak lazım tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bende kağıt bulamıyorum. Türkiye'de el işi yapan çok insan var ama bazı konularda kıtlık yaşanıyor. Desenli kağıt da onlardan birisi bence.

      Sil
  2. ay çok ciciymiş bunlar yaa

    YanıtlaSil

Paylaş