6 Ocak 2013 Pazar

Keçeden Basit Cüce Şablonu

Bazen kendi kendime soruyorum çok mu masal dünyasında yaşıyorum acaba. Her şey periler, cüceler, masalsı karakterler olsun istiyorum. Melankolik, romantik bir yapıp var zaten. :) Yine perileri, cüceleri araştırırken basit bir şablon ile cüce yapımını gördüm. Bunu da uygulanacaklar arasına koyuyorum. :) İleride oturma odası dekorasyonunda kullanabilirim.  Çok daha afilli cüceler de var ama ben onları yapacak seviyede değilim malesef. Şimdilik bakıp iç geçiriyorum.



Paint Cut Paste
Hugger Boo
Carrie Logic - Sağdaki Şablonunun Yapılışı Var
Daha üst seviye cüce fotoğrafları da gelsin yine de :) Belki almak yada örnek alıp yapmak isteyenler vardır. 

Atelier Pippilotta - Çook güzel şeyler yapmış.Hayran kaldım! 
Heart Felt Passion

All For Fiber Arts
Azıcık da ev eklemeden duramadım. :) Aslında bunları da oturma odasındaki henüz alınmamış kitaplıkta hayal ettim de çok şirin olurlardı. Ama nasıl, kim yapacak???? Bana youtube yolları gözüktü yine sanırım. :) 

Nushkie - Bu da çok becerikli. Bayıldım. :)
Rounien
Rounien

2 yorum:

  1. Sondan ikinciye bayıldımm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çok beğendim. Ne becerikli insanlar var bayılıyorum :)

      Sil

Paylaş