4 Mayıs 2013 Cumartesi

Vintage Dekupaj Kağıtları

Bugünlerde ev için bir şeyler yapmak istiyorum. Tabii yaptıktan sonra bunları da koyacak yer bulmak lazım. :(  Neyse ben yapayım da biraz içim açılsın, sonra koyacak yerde bulurum. Bazı zamanlarda boş durmaktan mıdır yoksa bazı sıkıntılardan mıdır sürekli içimden dikmek, boyamak, nakış yapmak gibi şeyler geliyor. Böylelikle düşüncelerimden uzaklaşıp sanki terapi görmüş gibi oluyorum.

Üniversitede iken ahşap boyama kursuna gitmiştim ve ara sıra ev için birkaç şey boyamıştım. Bu aralar boyama aşkı tekrar geri geldi. Dönem dönem bir şeyler ön plana çıkıyor. Şimdi sıra boyamada. Yeniden ahşap boyama malzemesi aldım. İki tane tenceremi geri dönüşüm yapacağım. Birinin dibi tutmuştu, birinin de kulpu kopmuştu. Kutular aldım onları dekupaj çalışması ile süsleyeceğim. Mutfak için kutu ve de çerçeve yapacağım. Birde Kayseri'de son zamanların modası olan  3,5 Marketinden aldığım zeytinyağı şişesi boyayacağım. Bunların hepsini Ceyda uyurken yapmam gerektiği için Allah bilir ne zaman biterler ama beni de iyi meşgul ederler. :)

Aşağıdaki kağıtları Pinterest'ten buldum. Laminas Decoupage  bloğuna aitler. Blogda kişisel kullanım içindir diye uyarı da bulunmuşlar. Bilginize!
Bu arada Pinterest'teki dekupaj resimleri panoma da bakabilirsiniz. Oraya da kağıt eklemeye devam edeceğim.



















1 yorum:

  1. Mükemmeller tam benim tarzım. Kendi bilgisayarıma da kopyaladım..Çok çok teşekkür ediyorum..
    Selam ve sevgilerle..

    YanıtlaSil

Paylaş