10 Mayıs 2013 Cuma

Raf & Dolap Dekorasyonu

Bazen eve aksesuar alırsınız ve nerede nasıl neyle koyacağınızı bilemezsiniz ya işte ben de bugünlerde ev için birkaç aksesuar yapma kararı içinde iken ve bunları nerelere koyacağımı bilemez iken oturma odasına raflı dolap mı alsak acaba diye düşünmeye başladım. Zaten hobi malzemelerim için de yer lazım. Hem onları koyup hem de yapacağım aksesuarları bu şekilde sergilesem çok da güzel olur.
Benim için de sergilemek dağınık bir şekilde koymak mı yoksa  renk, ebat, tema gibi konularda kafa yormak mı olacak göreceğiz.  :)

Bu arada bu resimler ve daha fazla ev dekorasyonu için de Pinterest'teki panoma  göz atabilirsiniz.














2 yorum:

  1. Aaa çok çok güzeller.. En çok Çerçeve içinde Love yazan kuşlu figüre bayıldım.. Ne kadar güzel renk seçimi ve dekorasyonu.. Hemen pinterest e sizi ziyarete gidiyorum..:)))

    YanıtlaSil

Paylaş