19 Mayıs 2013 Pazar

Etsy'de Beğendiklerim: Tığ İle Yapılan Tütüler

İnternette (craft) el işi, (embroidery) nakış, (kids room) çocuk odası gibi bir kelime aratıp sayfalar arasında gezinmek çok hoşuma gidiyor. Millet çarşı pazar gezer, ben de Etsy, Pinterest 'te gezerim. :)
Bugün de Etsy'de King Soleil dükkanındaki çocuklar için yapılan tütüleri gördüm. Tütülerin üst bölümlerini tığ ile örerek yada dantel ile tamamlamış. Güzel de olmuşlar, çok beğendim.
Ben de Ceyda için tütü yapmıştım. :) 2.yaş doğumgünü temasını balerin olarak belirlemiştim. Ona uysun diye de tütü yapmıştım. Yapılışını buradan görebilirsiniz.





1 yorum:

  1. Merhaba,
    Ne hoş bir blog .
    Faydalanacak çok şey var. Polyester çerçeveleri sormuşsunuz.Ben Ece Aymer Çankaya atölyesinden almıştım.Sanırım hala var.Nazlı hanımla konuşursanız size bilgi verir. Nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama hobi malzemeleri satan yerlerde de bulabileceğinizi düşünüyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Paylaş