23 Kasım 2015 Pazartesi

Cicideko Kendin Yap (DIY): Öğretmenler Günü Hediyesi Elma Mıknatıs Süsü Yapılışı Youtube'ta Yayında/ Apple Magnet Teacher's Day Gift Tutorial at Cicideko Craft Channel


Yarın öğretmenler günü olması sebebi ile öğretmenlerimize el yapımı hediyeler yapabilirsiniz. Bugün bunları yarın için hazırladım. Sizlere de fikir vermesi için videosunu youtube'taki Cicideko Elişi Kanalından yayınladım. Basit ama şirin birer hediye oldu. Kullandıkça bizi hatırlasınlar ! :))

You may make handmade beautiful gifts for the teacher's day. I have made a magnet today and prepared a video. You may watch it at Cicideko Craft Channel. :) 



2 yorum:

  1. Harika bironeri tesekkur ederim aklimda bulunacak bu arada blogunuzu takibe aliyorum bloguma bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı olmuş o elma! Isırasım geldi! :)

    Yeni keşfettim burayı. Ben de beklerim... :) :)

    YanıtlaSil

Paylaş