9 Kasım 2015 Pazartesi

Cicideko Kendin Yap (DIY) : Keçeden Kütük Bardak Altlığı Yapılışı Youtube'ta Yayında / Felt Tree Stump Coaster Tutorial at Youtube Channel


Bu sene kütük modası var. :) Düğünlerde, ev dekorasyonunda ve de mutfak aksesuarlarında epey kütük supla ya da bardak altlığı gördük. Doğal görüntüsü sebebi ile çok seviyorum. Peki bir de bunun keçeden yapılışı da var desem. Ben bugün kendim için bardak altlığı yaptım. İlk kez A Beautiful Mess sitesinin pinterest'teki görsellerinde görmüştüm. Bir başka şeklini de Pretty Prudent'te görebilirsiniz. Ben çok sevdim doğrusu hem bu şekilde yaparak doğaya da fazla zarar vermemiş oluruz. :)
İki farklı renkte yuvarlak ve de yaprak şekillerini keçe kumaştan kesiyorsunuz. Ve de tüm parçaları dikerek birleştiriyorsunuz. Ben zaman kazanmak için iç kısmındaki halka görünümünü el dikişi ile yaptım ama sizler dikiş makinası kullanabilirsiniz ya da elde makina dikişi de yapabilirsiniz. En son olarak da arka kısımdaki dikişleri kapatmak için bir kahverengi yuvarlak daha diktim.
Ve tabii ki videoya çektim. Sizin için şablonları da hazırladım. :) Evinize  renk katmak için basit ama güzel bir çalışma gerçekten.Tavsiye ederim.Sevgiler ! :)

I think we have seen so many tree stump as decoration at the wedding parties and as a kitchenware this year. I like the natural look of it but there is also a felt version. I have first seen these felt coasters at the A Beautiful Mess and then Pretty Prudent sites.Today I did one for me  and it is really simple. By this way also we don't harm the nature so much. :)
For the coasters, you need two different color circle and leaf parts. Then you combine them by sewing. I used running stitch at the inner part for time saving but if you are good at sewing you may use sewing machine or use back stitch by hand as well. For the back part I attached brown circle again for covering the stitches. That is all.
Finally I took a tutorial video and also made template for you. Happy crafting ! :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş