2 Ağustos 2015 Pazar

Mavi Renk Tonlarında Bebek Odası Dekorasyonu

Ben kızımın odasını hazırlarken duvar  ve de aksesuar rengi için araştırma yapmıştım. Okuduğum kadarı ile kırmızı ve de kahve tonlarındaki renkleri uzmanlar önermiyordu. Açık yeşil, mavi, pembe, vanilya, krem gibi yumuşak renkler seçilmeli diyordu. Ayrıca aşırı canlı renkler de önerilmiyordu. 
Ben de vanilya rengi duvar seçmiştim. Tül perdesi krem üzerine açık turuncu ve yeşil çizgili idi. Üzerinde minik pullar vardı. Halısı ise yine yeşil, turuncu çiçekli idi. Tavan lambası, gece lambası, sepet ve diğer aksesuarlar ise IKEA dan aldığımız kumaş ile kaplamıştım.  Kızımın odası için yaptığım hazırlıklara buradan bakabilirsiniz.
Bugün ise mavi renk bebek odaları için birkaç örnek paylaşmak istiyorum. Genelde maviyi gri renk ile kullanıyorlar ama ben gri rengi çok kasvetli buluyorum.Çocuk odalarına hele hiç yakıştıramıyorum. Onun yerine limon sarısı, lila, toz pembe, açık turuncu ve yeşil ya da beyaz daha çok yakışır diye düşünüyorum. Örneklere bakıp siz karar verin ! :))

Kaynak: Pinterest/ Cicideko/ Çocuk Odası (Kid's Room) 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş