6 Ağustos 2015 Perşembe

Başucu Sehpaları

Kimi zaman oturma odasında elişi yaparken elimdeki işimi nereye koyacağımı bilemem. Elimdeki iğneyi nereye koysam diye bakınırım. Sonra küçük çocuklu bir evde elişinin konulmaması gereken yerler vardır. :)) Siz boşta bıraktığınız an hemen gelinir ellenir,  karıştırılır, iplere bakılır varsa üstlerindeki etiketler çıkarılıp oyuncak niyetine kullanılır, hele ki olabilecek kazaları hiç düşünmek istemiyorum .... Kısacası çok dikkat etmeniz gerekir. Bazen kilitli bir sehpam olsa diyorum. İşimi oraya koyup kilitleyebilsem. Sanırım böyle bir şeyi ancak ısmarlama yaptırabilirim. Özetle herkesin  farklı bir amaç için ihtiyaç duyabileceğim başucu sehpaları vardır. Ben kendiminkini anlattım ve aşağıdakileri ise çok beğendim ve paylaştım. :))
Ürünleri Joss & Main 'den beğendim. Muhteşem ürünler var. Vaktiniz varsa siteyi bölüm bölüm gezin derim. :))

Kaynak: Joss & Main / End Table









Çok Şirin ! :)


Süper Birşey ! Kesinlike ba-yıl-dım! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş