9 Şubat 2012 Perşembe

Yıldız Kapı Kolu Süsü


İşte kapı kolu süsümüz de hazır.Pek kullanılacak bir aksesuar olarak bulmasam da kapı kolumuz da kıskanmasın diye yaptım. :)

Önceden kapı kolu süsleri ile ilgili bir yazı da yazmıştım.Ondan heveslendim. " Ben de ben de isterim " modunda yaptım.İnsan heveslenmeyeye görsün. Vakit çok olsa keşke de diğer isteklerimi de yapmaya fırsat bulsam. 1,5 sene önce henüz bu dünyaya adım atmamış bilgisayar aleminde sanal sanal çalışırken, vaktim yok dikiş dikemiyorum diye hayıflanırken, şimdi de  dikiş dikiyorum ama daha zor şeyler denemek istiyorum demeye başladım.Bu bir hastalık mıdır nedir? Doymuyorum sürekli daha çok yapayım istiyorum.

Aslında hep ETSY'nin suçu. O kadar güzel malzemeler var ki hele o renk renk düğmeler, güzel kumaşlar, ponponlar ...... Bıkmadan usanmadan sayfalarca bakabiliyorum. Hepsinden alıp birşeyler yapmak istiyorum.
Sonra BHG'deki ev ofis dizaynlarına bakıp, evde şöyle güzel bir çalışma ortamım olsa diye hayal kuruyorum.  Hayal üstüne hayal... Ne olacak benim bu halim? :))

Uyuyorum ! 

Uyandım ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş