8 Şubat 2012 Çarşamba

Ceyda'nın Hatıra Defteri

 Ceyda'nın Ev Yapımı Günlüğü Huzurlarınızda :)


Ceyda'nın doğumundan itibaren günlük tutuyorum.1 yaşına kadar hafta hafta Ceyda' daki gelişmeleri yazdım.Şimdi de aylık olarak yazmaya devam ediyorum.Eskiden beri günlük tutma alışkanlığım olduğu için Ceyda'ya da günlük tutmayı zevkle yapıyorum.Hatta günlük defteri almak çok severek yaptığım bir iştir.Evlenmeden önce yazdığım 14 tane günlüğüm var.En eskisi de 7 yaşımdan kalan ve okuması çok komik oluyor.Evlenene kadar da düzenli olarak günlük tuttum.Evlendikten sonra eşim rahatsız olduğu için bırakmıştım.Şimdi Ceyda için tekrar yazıyorum.

Doğum hazırlıkları telaşesi içinde güzel bir günlük almayı ihmal etmiştim.Evde uzun zamandır bekleyen 1993 senesinde İngiltere'den aldığım defterime yazmaya başlamıştım fakat kabını pek de Ceyda için hoş bulmadığım için değiştirmeye karar verdim.Cicili bicili bir şeyler yapmak istedim.2 sene önce Ebay'den aldığım EK firmasının etiketleri vardı.Onlardan birini kullanarak bir kapak yaptım.Tabii onun öncesinde başka şeyler de denedim.İspatı aşağıdaki fotoğraftadır.Fazla deneme yapmışım sanırım :)

Keçe, Karton, Kurdeleler vs vs. Bu dağınıklığın arkasından defterimizin önceki halinden sonraki haline dönüşümü bu şekilde oldu.


Defteri dış kabını çıkardım.Sayfalar dikişli tutturulduğu için dikkatli çıkarınca dağılmadılar.Elişi kağıdını ikiye katlayıp defter kabı olarak kullandım.Silikon ile sayfaları elişi kağıdına yapıştırdım.Dışını da scrapbook etiketi ile süsledim.Çiçek delgeç ile yaptığım çiçeğe de Ceydacığımın hatıra defteri olduğunu belirtmek için adını yazdım ve süsledim.Sol tarafa da bir kudele ve zigzag su taşı yapıştırdım.Onca argeden sonra kurdele ve sutaşını kullanmadan duramadım. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş