9 Mayıs 2010 Pazar

Little Colors Bebek Odası Mobilyası





Bebek odası mobilyası konusunda desenli, figürlü mobilyalardan ziyade sade ahşap moilyaları beğenirim. Sade mobilyalar ile oda dekorasyonunu yapmak daha kolaydır. Ayrıca büyüyen karyola seçmişseniz, bebeğinizin ilerleyen yaşlarına göre odada tema ve aksesuar değişiklikleri yaparak mobilyalarınızı uzun süreli kullanabilirsiniz.
İnternette gezerken Little Colors markasının ürünlerini gördüm ve koleksiyondaki Ween, Evante ve Jojo'yu çok beğendim.

İnternetteki bebek ürünleri satışı yapan bazı sitelerde firmanın ürünleri satılıyor fakat bence bulunduğunuz şehirdeki bayii yada anlaşmalı olduğu firmayı öğrenip onlardan almanız daha iyi olur. Böylelikle çıkan problemlerde en azından direk muhatap olabileceğiniz birileri olur. Ayrıca ürünü monte de ebebilirler.

Yoksa internetten aldığınız ürünleri kendiniz monte edip, kargocuların apartman kapısına ürünü bırakmaları sonucunda, ürünü evinize taşımak zorunda kalabiliyormuşsunuz. İnternetten alışveriş yapan bir kişinin başına gelen problemleri okuyarak öğrendim. Bu kişinin aldığı üründe bazı bozulmalar da varmış. Firmaya mail ile konuyu sordum ve bana gönderdikleri mail de Nakliye esnasında meydana gelen her türlü hasarlar tarafımızca değiştirilir. demişler. Bu sebeple internetten alışveriş yaparken özellikle ürünleri teslim aldığınızda bozulup bozulmadığına dair iyi bir kontrol de yapmalısınız.
Firmanın maillerime gönderdiğim gün içinde cevap vermesinden dolayı şu anda müşteri hizmetleri konusunda olumlu bir izlenim de edinmiş bulunmaktayım.

4 yorum:

  1. internetten little colors ürünleri satan bebefix ten sipariş verdim ve çok mağdur edildim bir daha kesinlikle bu hatayı yapmam

    YanıtlaSil
  2. Ürün ile ilgili yorumunu okuduğum kişi de sizin gibi madur olmuştu.Ben de bu firmanın ürünlerini beğendiğim için internetten almayı planlamıştım ama en iyisi gidip bir mağazadan ürün beğenip almak sanırım.

    YanıtlaSil
  3. evet haklı olabılrısınız ama bayilerini nerden öğrendiniz acaba?

    YanıtlaSil
  4. info@littlecolors.net mail adresinden ilgili kişilerle irtibata geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Paylaş