2 Eylül 2010 Perşembe

Etsy'den Beğendiklerim: I Wanted To Wonder'dan Kafa Yastıklar

Çoook uzun zaman oldu.Benim yaz uykum ancak geçiyor. Gerçekten son 4 ayımı uyuyarak geçirdim.:)) İşten eve, evden işe gidip geldim sadece. İçimden açıkçası yazmak da hiç gelmedi. Bugün birşeyleri paylaşmak istedim yine.

Bendeki dikiş hevesi nerden ve neden gelir bilmiyorum ama bu istek gün geçtikçe artıyor. Sanal alem problemlerinden bıktım. Bilgisayar dünyası çok renksiz ve soğuk geliyor. Halbuki kumaşlar, kurdelalar öylemi. İnsanın içi açılıyor. Dünyası renkleniyor. Umarım içimdeki bu hevesi birgün dindirebilirim. Dikiş dikenlerin bana bıkarsın demelerine de çok bozuluyorum. Hele bir dikme eylemine geçeyim. Bıkarsam bıktım der bırakırım herhalde.

Bugün etsy'de kafa yastıklar gördüm ve paylaşayım dedim. :) Vakti olup da boş oturanlara duyurulur. Boş vakit alınır ! :))




2 yorum:

Paylaş