12 Kasım 2009 Perşembe

Kombin Kumaş Kullanımı

Internette gezerken sürekli desenli birbiri ile uyumlu kumaşlara bakıyordum. Hepside yabancı markalara ait olan kumaşlar olduğu için fiyatları dolar bazında ve de pahalı oluyordu. Zaten kimi firmaların da sadece bulundukları ülkelere gönderileri oluyordu.Acaba çizgili, çiçekli, kareli vb. kumaşları renk uyumlarına göre kombin ederek bebek odası dekorasyonu yapılmaz mı diye düşünmeye başladım. Internette yaptığım araştırma neticesinde gördüm ki kombin kumaş kullanımı da çok yaygınmış.İnsanoğlu işte herşeyi düşünüyor. Bende sanki ilk benim aklıma gelmiş gibi araştırayım bakalım bulabilecek miyim diyorum.:)





Bu gördüğünüz örneklerdeki gibi bebek odası için çok güzel takımlar yapabilirsiniz. Hatta bebek odasında kullanılan lamba, sepet, kirli torbası, oyuncak torbası gibi aksesuarları da takım olarak hazırlayabilirsiniz. Ben takım ve de uyumlu olan şeyleri çok seviyorum. Eğer sizde benim gibi hangi desen, renk kombini yapacağınıza karar veremiyor yada bilemiyorsanız işte size örnekler. Distinctive Nurseries sitesinde güzel örnek var. Kendiniz için uygun bir tane bulabilir yada örneklere bakarak kendinize uygun bir kombinasyon oluşturabilirsiniz.
Yine bazı örnek ürünler bulabileceğiniz siteleri aşağıda listeledim.
1. Baby Bedding
2. Me and Momy To be
3. Artistic Sensations Bu siteden erkek/kız/spor gibi bölümler oluşturulmuş. Onlara tıklayarak örnekler görebilirsiniz.

1 yorum:

Paylaş