10 Şubat 2012 Cuma

Bebek Hatıra Albümü

Hatıra olarak birşeyleri saklamayı çok seviyorum.Ceyda'nın doğduğundan beri hastane bilekliği, ilk uçak yolculuğunun bileti, göbeği (batıl itikat diye gömemedim :)) , anne karnındaki saç ve tırnağı vb. sakladığım şeyleri  koyabileceğim bir klasör yapıyorum.Önceden aslında bloğumda normal bir klasörü kaplayıp süslediğimi göstermiştim.O klasörde biraz değişiklik yaptım.Dışına ve içine Ebay'den aldığım scrapbook etiketlerini yapıştırdım.
Ebay'den aldığım scrapbook etiketlerini yapıştırdım.



İç bölümüne de kalpli etiketleri yapıştırdım. Özellikle  içindeki  metal
dosya aksamı kağıda değdikçe iz yapıyordu. Onu da bu şekilde kamufle etmiş oldum.


Arka kapağı dekore etmeden öncesidir.

Keçe cep ve etiketler ile dekorasyon sonrasıdır.


                                                                                                 


Günlüğümüz de cebimize girdi.İnşallah Ceydacım büyüdüğü zaman bebeklik zamanına ait
anılarını bu dosya içinde bulacak. Annesi sevgi ile içini dolduracak.  :)))








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş