13 Şubat 2012 Pazartesi

Keçe Toka Askısı

Ceyda'nın daha saçları uzamaya başlamadan toka almaya başlamıştım.9.ayda ilk tokamızı taktık.:) Sonra ben elbiselerine göre minik çıt çıt tokalar almaya başladım.Mor,kırmızı,sarı,yeşil vs. olsun derken sepete koyduğum tokalar karışık bir hal aldılar.Bir de minicik olunca aradığım rengi yada istediğim modeli bulması zor olmaya başladı.Ben de bugün hızlıca Ceyda uyurken bir toka tutacağı yaptım.İşte ilk toka tutacağımız karşınızda ! İçimden elma ağacı yapmak geldi. Etsy'deki Banana Pies sitesinde çok şirin toka tutacakları var.Belki başka toka tutacağı yaparsam onlardan biraz örnek alabilirim. :) Baykuşlu yada cupcake'li bir toka tutacağı olabilir.








5 yorum:

  1. çok şirin olmuş ayrıca iyi fikir:)kızım sağlıkla doğsun saçları uzasın bende onun için yapıcam:))bende bu aralar bebeğim için hazırlıklar yapıyorum sayfanızı yeni izlemeye başladım...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Göksu! Kızının hazırlıklarında kolay gelsin.Bende zevkle hazırlanmıştım.Hem vakitte geçiyor. :)

    YanıtlaSil

Paylaş