14 Nisan 2015 Salı

Tığ İşi Peçete/ Elbezi Kenar Şablonları

Mutfak bezlerinin yada peçetelerin kenarlarında minik de olsa tığ işinden yapılan işlemeler çok sevimli ve kibar duruyor. Hele bir de insan bu gibi işleri kendi yaptımı daha bir evini seviyor. Çünkü çoğu zaman yaptığımız işlere hatıralarımızı da yüklüyoruz. 

İnşallah kızıma da el işlerini öğreteceğim. O, zaten çoktan benim malzemelerimi kullanmaya başladı.
Küçükken sırası ile zincir, bulaşık bezi , elbezi kenarı ve sonrasında havlu kenarı örmeye terfi etmiştim.:) 
Aynı sırada Ceyda'ya da öğretmeyi düşünüyorum. Kendi ördüğü bez ile bulaşık yıkasın, zincirlerini çiçeklerin dallarını bağlamak için kullanalım, işlemeli bezlerden  bebeklerine örtü yapalım. :)  Geçen günlerde küçük bir deneme yaptık ama zincir çekme konusunda pek başarılı olamadı. El kaslarının daha çok gelişmesi lazım sanırım. İleriki günlerde tekrar denemeler yapacağız. :)

Bahar geliyorken masalarımızı yada mutfaklarımızı şenlendirmek adına bu tığ işi kenar desenlerini paylaşmak istedim. :) Hiç denememiş olanlar bile bir denesinler diyorum. Boş vakitlerinizi geçirmek adına güzel bir hobiniz olur. Öncelikle kolay desenleri seçebilirsiniz. 
Aşağıdaki fotoğrafların altındaki linklere basıp, yapılış adımlarını da fotoğraflardan görebilirsiniz.

Anabelia Handmade


You Go Girl
Heidi Bears 


Aşağıda da şema olarak gösterilmiş kenarlar var. Bu işi bilenler kolaylıkla çözerler sanırım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş