16 Nisan 2015 Perşembe

Evin Toparlayıcıları Dolaplar

Kadınların evlerinde olmasını en çok istedikleri ve de hep az gelen eşyaları dolaplarıdır sanırım. :) Ah bir dolabım olsa da şunları ayak altından kaldırsam deriz. Ben bugünlerde diyorum mesela.En çok söylediğim ve aldığım şeyler dolap ve kutular. Özellikle malzemelerim ya da yaptığım ürünler için dolap istiyorum. Bir de oyuncaklar ve de kızımın kızak, basketbol potası gibi büyük eşyalarını koymak için bir yüklük tarzında dolap istiyorum. Düzenli, derli toplu olsun evim bayılıyorum. En önemlisi de aradığım eşyaları onun bunun altından çekmeden hemen almak istiyorum :))

Neyse benim bahsettiğim dolapların yanında bir de kibar, bulundukları ortama bir hava verenler var ki işte onları da ayrı seviyorum. Seyahat anılarınız için aldığınız bibloları yada eşyaları sergileyebileceğiniz, örtülerinizi koyabileceğiniz yada koleksiyon yapıyorsanız onları sergileyebileceğiniz zarif dolaplar var. 
Bunun için pinterest'te bir panom var. Orada daha çok bahsettiğim tarzda kibar dolaplar görebilirsiniz.
Kaynak : Pinterest /Cicideko/ Cabinets and Cupboards Panosu













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş