31 Mart 2015 Salı

Tabaklarla Duvar Dekorasyonu

Bundan yirmiş beş sene öncesini düşünüyordum da öyle evlerimizde duvar süslerimiz pek olmazdı.Genelde duvarda görebileceğimiz eşyalar;  saat, takvim, elişi birkaç pano, belki bir aile fotoğrafı idi.

Günümüzde ise süsleme anlayışı çok değişti. Evlerimizi aksesuarlarla daha çok süsler olduk. Bence dekorasyon eşyası satan mağazaların çokluğu,ucuz fiyatlarda satış yapmaları ve moda etkisi bunun en büyük sebebi oluyor.

Bende genelde her bayan gibi aksesuarları çok seviyorum. Duvarlara asılan süslere bayılıyorum.Fakat iş duvara bir şey asmaya geldi mi çok çekiniyorum ve kararsız kalıyorum. Duvarın neresine asacağım, koltuğun arkasına nasıl hizalamam lazım, köşe bir yerde mi olmalı derken yine vazgeçip bir dolabın üzerine koyup duvara yaslıyorum. Mutfak için aldığım saati bile asamayıp, buzdolabının üzerine koyup duvara yasladım. :) Elini korkak alıştırma, as gitsin demek lazım herhalde. 
Evimizde duvarda asılı sevdiğim bir çini tabak var. Ortaokul zamanında Kütahya yolu üzerinde almıştık. Onu koridora asabilmiştim. Üzerinde laleler var. Çok severim. Bugün tabaklar ile yapılanları görünce girişteki duvara gruplayarak tabaklardan birkaç tane asmak güzel olurdu diye düşündüm. Tabii biraz cesaret gelirse ! :)

Simmsreed

Master Class



Dishfunctional


The Thrifty Couple - Bunu asla yapamam sanırım. :)
Little House On The Valley - Bunu yapan kişi epey bir ön hazırlık yapmış.Kartonlardan tabak boyutlarını asıp bir kontrol yapmış. Benim düşünce tarzım. Hazırlanmadan bu kadar tabağı asla asamam! :)


Hometalk - Tüm bu tabaklar plastikmiş. Bunu yapan kişi az bir maliyet ve uğraş ile bu işi halletmiş.
Çok şaşırdım doğrusu. Bu kadar güzel plastik tabaklar bulsam bende yapardım.

Design Dazzle - Tek kelime ile bayıldım. Duvarda yok yok. Hele o dolap süpermiş.

So House To Home - Sanırım benim tarzım .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş