28 Mart 2015 Cumartesi

Cicideko Instagram Adresi: cicideko_crafts

Sonunda instagram'a da bulaştım. Aslında blog ve pinterest'i daha çok seviyorum ama malum satış yapmak için internette ne kadar çok tıklanırsanız o kadar yayılıyorsunuz ve ürünlerinizin satış olasılığı artıyor. Hayatımız malesef tıklama, beğenilme ve paylaşılma oranlarından oluşur oldu. :)

Bir ürün yaptıktan sonra bloğa yaz, pinterest için pinle, facebook ve instagram'da paylaş, zet.com ve etsy için tekrar ürün gir, cicideko.com'a ürün gir. Bir günüm sırf bu işler ile geçiyor gerçekten. Sonra başla beğenilme, paylaşılma ve tıklanma adedini, oranını takip etmeye. Sonuç analizlerine bak. Kaç yaş aralığında, hangi ülkelerde, hangi saatlerde en yüksek oranlar var. Ben mühendis olduğum için mi bu kadar analiz yapıyorum bilmiyorum ama çok zaman harcıyorum bu analizlere. Önceki günler ile karşılaştırıyorum. Valla bayaa iş bunlar. Bana da ne yapıyorsun diyenlere bunları pek anlatamıyorum tabii. Anlayan bilir yoksa internet hastası olmuş diye etiketi yapıştırabilirler. :)

Neyse İnstagram hesabım, cicideko_crafts. Beklerim efendim :) Sevgiler !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş