29 Ağustos 2012 Çarşamba

EVMANYA'dan Beğendiklerim

Bugün canım sıkkındı.Canım sıkıldığı zamanlarda internette daha çok zaman harcıyorum.Bir alış veriş sitesine girip her yerini didik didik ediyorum.Bugünkü kurbanım ise EVMANYA alışveriş sitesi idi.:) Uzun zamandır başka sitelerde reklamlarını görüyordum.Hazır canım da sıkkınken başladım sayfa sayfa gezmeye.

İşte benim beğendiklerim.Bazılarını ev için bazılarını ise Ceyda'nın odası için kullanabilirim.

The MİA firmasının çerçevelerini çok beğendim.









Aşağıdaki kovaları ise Ceyda için kalemlik olarak kullanabilirim.





Giftpoint'in kumbaralarını da çok beğendim.




OZYKA'nın kırlentlerini de çok beğendim.




Aşağıdaki GOBBİS markasının kırlentlerini de beğendim.











IfClock saatlerini de çok beğendim.
Baykuş Duvar Saati


1 yorum:

  1. bunları ben de çok beğendim harikalar:) özellikle küçük puantiyeli yastık çok hoş:)

    YanıtlaSil

Paylaş