6 Ağustos 2012 Pazartesi

Bebeklik Hatıra Önerileri

Arşivci, veri toplayıcı, belgeleyici bir insanım.14 yaşımdan evlenene kadar günlük tuttum.Okul hayatım boyunca çok iyi not tuttum, laboratuvar çalışmalarını çok severim, veri toplayayım analiz edeyim bayılırım, bir yazı okurken istatistik bilgiler olunca daha çok dikkat kesilirim.Bu yapı da birisi olunca da Ceyda ile ilgili kayıt tutmak bana çok zevk veriyor.Sürekli başka neler yapabilirim diye araştırıp duruyorum.Bu konuda elişi gurusu Martha Stewart'tan ilham almamak ise mümkün değil. :))

Bende Ceyda'nın anne karnındaki saçını, tırnağını saklıyorum.
Onları da bu şekilde düzenleyeceğim.

El üstünde el çizmek aklıma gelmemişti.Kesin bundan yapacağım. 


Hatıra yorganını çok görüyorum.
Çorap, eldiven, şapka falan dikiyorlar.
Bende belki nakışlayarak yapabilirim.


İlkler albümü

Bebeğinizin uyku albümü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş