30 Nisan 2012 Pazartesi

Kız Bebek Kapı Süsü

Bu sene bereketli bir sene demiştim.Görümcem de hamile ve bir kızı olacak inşallah.Bende keçeden kapı süsü yapmak istedim.Geçtiğimiz haftalarda ilk defa keçeden çember dikmiştim.Bu sefer çember yerine pano yapmaya karar verdim.Makinede bir problem var.Sürekli ipi koparmaya başladı.Zorlanınca ipi koparıyor.İşten kaytarıyor anlayacağınız. :)) Bende tedbir alıp çember yapmadım.Eğer makinede dikemezsem elde dikeceğim.

İşte karşınızda kız bebek kapı süsü.Çok fotoğrafını çektim.Görmemişin kapı süsü olmuş misali.:) Ailedeki herkesi kuş ile simgeledim.

Bu kuşumuz Melike.Artık abla oluyor.Akıllı bıdığımız bizim :)
Babamız ve Annemiz

Bu da yeni doğacak olan miniğimiz :) 







4 yorum:

  1. Çok cici bir çalışma olmuş. Sizde çok ince düşüncelisiniz.
    Civciv ailesi çok sempatik.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ben de çok beğendim, elinize sağlık :)
    keçeleri makinada mı dikiyorsunuz? ben daha alışamadım makinaya...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim.:) İlk defa kapı süsü çemberi için makinada diktim ama ip çok koptu.Gerçi benim makinam BİM marketten aldığım 25 TL lik bir makina olduğu için belki iyi dikemiyordur.Ben de Anneler Günü sebebi ile Sİnger'de indirim varmış.Bir tane güzel makina almak istiyorum.

    YanıtlaSil

Paylaş