9 Ocak 2012 Pazartesi

Doğumgünü Asmalı İp Süsü







Sanırım kaplumbağa hızından kağnı arabası hızına terfi ettim.:)Ceyda'nın doğumgünü için ip süslerini tamamlıyorum.Kırtasiyeye ancak geçtiğimiz hafta içinde gidebildim.Onda da istediğim gibi vakit harcayamadım.Yalnız bir gidebilsem ah ah.Tabii beni yalnız gönderirler mi? :) Kırtasiyelere bayılıyorum.İstanbul'da iken Göztepe'de hemen istasyonun yanındaki kırtasiye benim stres atma yerimdi.Olcay ablamın kızlarına diye birşeyler almaya gider ama dakikalarca oyalanırdım.Kimse de peşime takılmazdı.Rahat rahat herşeyi incelerdim.Kızlara birşeyler alırken kendime de illaki bir peluş oyuncak, cep telefonu süsü, masa süsü yada süs olacak herhangi birşey mutlaka alırdım. Ey gidi bekarlık günlerim.Savur harca paraları.Maaş bitmez :) Pek umursamaz savruk bir cümle kurdum ama şu anki halime göre epey savurgandım. Neyse o günleri sürekli evde kendim birşeyler yaparak şimdi telafi ediyorum.Son durumu sizlere görüntüledim.Çalışmaya devam. Görüşürüz !

2 yorum:

Paylaş