11 Haziran 2015 Perşembe

Bunlar bir başka kuş evleri !

Kuşları çok seviyorum. Seslerini dinlemek, hareketlerini izlemek bana huzur veriyor. Onların yokluğunu düşünemiyorum. Ortaokul zamanında Sait Faik Abasıyanık'ın Son Kuşlar  öyküsünü okuduğum zaman çok etkilenmiştim. Ya birgün kuşlar olmazsa diye çok korkmuş, üzülmüştüm. Değişen dünyayı çok sevmiyorum. Etrafımızda oluşan hızlı değişimin çevreye verdiği kötü etkilerinden endişe ediyorum gerçekten. AVM kalabalıklarındansa doğada vakit geçirmeyi seviyorum. 

Hal böyle olunca sürekli hayalimde bahçeli bir ev var. Allah nasip ederse de mutlaka kuşların su içebileceği kuş suluğu, yuva olarak kullanabileceği kuş evleri yapmak istiyorum. Bunun için değişik fikirler de edindim. Bakın neler var ? Hepsi de çok güzel ve şirin. :)
Kaynak: Pinterest/ Cicideko/ Kuş Evleri

İşte buna ba-yıl-dım ! Görünce çok heyecanlandım. Bundan yapmak istiyorum .:))

Saksılardan yapılabilir ama biraz delme işi var. Yapımı zor olabilir.

Kaşığı nasıl kullanmışlar. Süper fikir! :)

Alt kısım sebze süzgecinden yapılmış. Üst taraf ise  konserve kutusu ve huniden. Çok güzel ! :)


Eskiden bu şekilde anneannemlerin civcilerin su içmesi için bir eşyası vardı.
Hayal meyal hatırlıyorum. :)

Susaktan kuş evimi süper bir fikir. Bir de böyle dekore edilirse şirinlik abidesi olur. :)


Yazlıkçı kuşlar için yaz evi ! :))


4 yorum:

  1. Ay kuş evleri..her çıktığımda kuşlar için temlik suluk alican diyorum balkona koymak için hep de unuturum sayenizde yine hatırladım ..Kuşlari ben de çok severim çok farklı bir guzelliktir.

    YanıtlaSil
  2. hangisine baksam şaşırdım. çok güzeller..

    YanıtlaSil

Paylaş