20 Mayıs 2015 Çarşamba

Kelebekler ile Dekoratif Süslemeler

Bahar geliyor mu gelemiyor mu derken birden yaz sıcakları bastırdı sanki. Birkaç gündür hava çok sıcak. İç anadolunun kırkikindi yağmurları sebebi ile öğleden sonra hava kapanıp yağmur yağışı oluyor ama yine de hava bir basık, değişik bir sıcak sanki. :)

Bu arada ben de bahar temizliğine kalkıştım. Aslında herşey malzemeler için kutu almak ile başladı. Malzemeler derken sonra saksılara da bir el attım. Sardunyaların topraklarını biraz değiştirdim. Saksıların yerlerini değiştirdim. Yeni süsler taktım. Dolaplar düzenlendi. El işi malzemeleri yeni kutularına kondu. Kullanılmayan eşyalar ayrıldı derken çok yoruldum. Bahar temizliği biterken bir ara verip kelebekler ile evimizde küçük dokunuşları nasıl yapabiliriz biraz fikir olsun diye paylaşımda bulunayım dedim. :) İnsan temizlik de yapsa aklı fikri el işlerinde yine de. :))

Klastyling
Decozilla
Heart Of  Light
Elli

Design Impro Vised
Pixgood

Martha Stewart
Acrolinz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş