18 Mart 2013 Pazartesi

IKEA Ürünlerinden Çocuk Odaları İçin Farklı Kullanım Şekilleri

Bu aralar IKEA ürünlerine o kadar kafayı takmış durumdayım ki anlatamam. Sebebi de bir hobi odası istemem tabii ki. Özellikle Hobi Durağı'nda yazdığım "Bir Hobi Odası Hayali " yazılarım için IKEA'nın ürünlerini inceleme altına aldım. IKEA diye internette tırım tırım gezinirken karşıma  "IKEA Hacks" diye bir terim çıktı. Bu da nedir IKEA'yı mı "hack" lemişler ne olmuş falan derken bunun aslında "IKEA ürünlerini değiştirip asıl amacının dışında farklı şekillerde kullanmak" olduğunu öğrendim. :))

Aslında ben de günlerdir meğerse bu şekilde araştırma yapıyormuşum da haberim yokmuş. Mutfak ve banyo ürünlerini özellikle hobi odaları için nasıl kullanıldıklarına bakıyordum. Benim gibi düşünen insanlar çoktan olayı geliştirmiş tabii.  "IKEA Hackers" sitesine, Pinterest'e bakabilirsiniz.

Bu esnada The Daily Buzz 'da çocuk odaları için IKEA ürünlerinden değişik kullanımlarla karşılaştım. Çok güzel fikirler var.

BEKVAM Baharat Rafından Kitaplık

BESTA Raf Ünitesinden Bebek Apartmanı 

STENSTORP  Tabak Rafından Kitaplık ve Askılık

DIGNITET Perde Telinden El İşi Teşhir Alanı


FINTORP Mıknatıslı Bıçak Rafından Araba Parkı


2 yorum:

  1. Harika bir paylaşım olmuş.
    Tşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Abla müthiş çok beğendim. Geçen gün deniz ilk Aktivite kağıdı ile okuldan geldi bende çok beğendim ne yapsam nereye assam diyordum kendi kendine bayıldım burdaki çözümlere. Bu güzel paylaşım için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Paylaş