27 Aralık 2009 Pazar

Lil Tot's

Uzun zamandır yazamıyordum.İşler yoğun olunca bütün gün işim sebebi ile bilgisayar ve de yazılım kaynaklı problemler ile müşterilere destek verdikten sonra akşam evde bilgisayar başına geçmek hiç de zevkli olmuyor.Hatta bilgisayar itici bile geliyor. Bugün havanın güzel olması sebebi ile 1 saat yürüyüş yapıp eve geldikten sonra internette gezinmek güzel geldi. Tabii gezdikçe yine beni bambaşka iş hayallerine de götürmedi değil. Tabii şimdilik blog ile hevesimizi almalıyız.:)

Ben de şu an sitesini incelemekte olduğum Lil Tots tan hemen sıcağı sıcağına bahsetmek istedim. Aslında siteğe bakınca ürün yelpazesi epey çeşitli. Demek istediğim hawai gömleği, saat, halı, bebek yatağı, boya, dekorasyon aksesuarları var.

Sitede değişik saatleri görünce sizlerle de paylaşmak istedim. Duvar panosu gibi düşüneceğiniz saatler tablo gibi yapılmış ve ultra süper :) olmuş.






Ayrıca yine bebek odası dekorasyonuna bakmak isterseniz buradan inceleyebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Ne gibi hayallermiş bunlar bakalım:))

    YanıtlaSil
  2. Valla Sibel abla, benim hayallerim her zamanki gibi kendi işimi yapıp, dekorasyon ile uğraşmak.:)) Senin geçen günkü Kuşlar yazında olduğu gibi çok mutlu oluyorum ve kim ne demiş ne yapmış hepsi aklımdan uçup gidiyor. Bakalım hayallerim ne zaman gerçek olacak? :)

    YanıtlaSil

Paylaş