31 Aralık 2009 Perşembe

Bebek Odası İçin Fotoğraflar

Ben bir web gezgini, yine süper bir site ile karşılaştım. Bundan önce Dreamstime adlı siteden iş için hazırladığım sunumlarda, yaptığım şirket içi uygulamalarda kullanmak üzere fotoğraflar satın alıyordum. Dreamstime ingilizce bir site idi.
Bugün bu sitenin çok benzerini ama Türkçe dilinde olanını görünce paylaşmak istedim. Site aslında yurt dışı kaynaklı ama düşünüp Türkçesini de yapmışlar.Sitede harika fotoğraflar var. Mesela arama yaparken "oyuncak" yada "toys" kelimesi kullanırsanız karşınıza benim size örnek gösterdiğim aşağıdaki fotoğraflar geliyor. Örneğin bu fotoğrafları bastırıp bebeğinizin odası için kullanabilirsiniz.

Fotoğrafları indirmeden önce üye olup kredi satın almalısınız.


Mesela bebeğinizin fotosunu ortaya koyabilirsiniz. Linke tıklayarak siteye gidebilirsiniz.

Çerçeve ile uyumlu olan aşağıdaki fotoyu da bebeğinizin odasına asabilirsiniz.



Yasak olan şeyleri listelemişler: 1) Orjinal eseri satmak 2)Resmi yasalara aykırı olan sitelerde kullanmak 3)Eseri kopyalayarak tanıdıklara, arkadaşlara dağıtmak

Bunun dışında eserleri basılı / elektronik yayınlarda kullanabilirsiniz. Resmi değiştirerek yan ürünlerde kullanabilirsiniz.


Trafik temalı foto1:


Trafik temalı foto2:


Ayrıca ev dekorasyonu içinde kullanabileceğiniz çok güzel fotoğraflar var.İşte örnekler: Linke tıklayarak siteye bakabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş