21 Haziran 2015 Pazar

Yazlık Eviniz İçin Şık Aksesuarlar

Evinize değişik ve de hoş bir aksesuar aradığınız zaman mağazaları mı gezersiniz?  Ben artık mağaza gezmek yerine interneti geziyorum. :)
Ucuza bulabilir miyim diyerek önce Aliexpress'i sonra Etsy ve de Ebay'e bakıyorum. Hem ücretsiz kargo imkanı oluyor hem de açık artırma ile uygun fiyata alabiliyorsunuz. İnternetten almak bana hem zaman kazandırıyor hem de istediğim ürüne çabuk ulaşmamı sağlıyor. 
Mağaza gezmeyi ise belli bir ürün aramadığım zamanlar yeni neler var diye bakınmak için yapıyorum. :)
Bugün Ebay'de vintage tepsiler ararken bu ürünleri buldum. Çok şık aksesuarlar. Neye niyet neye kısmet bir yazı oldu. :))



Ebay / Target Store

Ebay/ Target Store

Ebay / Target Store

Ebay/ Target Store


Ebay / Target Store
Ebay / Taget Store
Ebay / Target Store
Ebay / Target Store

Ebay / Target Store

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş