14 Temmuz 2012 Cumartesi

Çocuk Odası Kitaplıkları

Ceyda için odasına kitaplık yapmak istiyorum.Kitaplarını sevsin, dizsin, alıp istediği zaman okuyabilsin.İlk aylardan itibaren dergi okumaya başlamıştım.Evim, Country Homes dergilerimi ona okuyup, resimleri anlatıyordum.Pottery Barn Kids firmasını duymuşmuydunuz bilmiyorum ama o firmanın ürünlerine bayılıyorum.Amerika'da yaşıyor olsaydım kesinlikle bu firmadan alışveriş yapardım. Temmuz ayının EVİM dergisini incelerken Tepe Home'un Açık Raf Dolabını gördüm.Pottery Barn Kids'in sitesindeki kitaplıklara çok benziyor.Yalnız Tepe Home'daki bu rafın fiyatı 1.349 TL.Bana çok pahalı geldi. Bende ikea'ya bir göz gezdirdim.Uygun fiyata raf üniteleri var. STUVA model kitaplıklar hoşuma gitti.Ceyda'nın boyuna uygunlar.


Gelelim çocuğunuza güzel bir kitaplık dekorasyonu nasıl yapabileceğinize.İşe size Pottery Barn Kids'ten süper dekorasyon fikirleri. Ben bayıldım. Çocuk olmak istiyorummmmm ! :))

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş