13 Ekim 2011 Perşembe

Bird's Party Magazine



Ceyda'nın diş buğdayı kutlaması yapmak için araştırma yaparken faydalandığım bir blogu da sizlerle paylaşmak istedim. Blogun adı: Bird's Party
Dergi ingilizce olduğu için okuyamasanız bile resimler size çok şey anlatacaktır.Bu linkten de dergiye ulaşabilirsiniz.
Ben çok beğenerek blogu uzun zamandır takip ediyorum.Bazı ürünleri hediye olarak veriyor.Çok şirin ve güzel temalı parti malzemeleri var.
Bu arada Ceydacım emeklemeden yürüme çalışmalarına girişti bile.İnternette gördüm yürüme aşamasındaki çocuklar içinde kutlama yapılıyormuş. Örneğin Tay tay poğaçası yapılırmış.Valla ben yandım.Herşeye bir kutlama yapmak mümkün değil sanırım.Artık Diş Buğdayı kutlaması içinde Tay Tay Poğaçalarını da yaparız olur biter.Benim kutlama hazırlıkları hem yavaş hem de çok kapsamlı sürdüğü için doğum günü kutlamasına ancak hazırlanırım.:)
Yalnız ben kendimi kutlama hazırlıklarına pek kaptırmış zannederdim ama bazı bloglarda öyle kutlamalar gördüm ki valla bravo diyorum.İnsanlar nasıl da becerikli.Pastasını yapan, kostüm diken, süslemeleri yapan nice anneler var.Sanırım annelik duygusu ve bayan olmak bunları yaptırtıyor.Erkeklere kalsa bunların hepsi anlaşılmaz ve gereksiz şeyler.Neyse polimik yapmayayım.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş