8 Ocak 2010 Cuma

Scrapbooking



Uzun zamandır internette gezerken "scrapbooking" başlığı altında satılan ürün paketlerini görüyordum. Paket içinde de belli bir kompozisyona ait olan minik çıkartmalar oluyordu. Hatta eşimden yurt dışına gittiğinde dekorasyon ürünleri almasını istemiştim de bana Jolee's Boutique'nin scrapbooking ürünlerinden getirmişti de ben onları amaç dışı başka birşeyleri süslemek için kullanmıştım.:))

Bugün araştırırken 10marifet 'te açıklamasını da okuyarak tam anlamı ile konu kendim için açıklanmış oldu. Yalnız 10marifetteki yazıya bakarsanız 2007 yılında yazılmış. :)) Epey eskimiş bir konu sanırım.
Neyse benim gibi bilmeyenler için 10marifet'teki açıklamayı direk aldım. "Kısaca önemli ya da unutmak istemediğiniz olayların fotoğraflarla ve/veya o olayı hatırlatan, anısı olan cisimleri, bazen etrafına yazılar da yapıştırarak fotoğraf albümüne benzeyen bir albüm içinde bir kompozisyon oluşturmak şeklinde tanımlayabiliriz. "

Scrapbooking konusunda araştırma yapmama sebep olan şey ise bugün tesadüfen Scrapbook Needs sitesine girip minik minik rengarenk çıkartlamarı görmem oldu.Fotoğraflar da o siteden alıntıdır.
Bu kadar şirin şey nerde ve nasıl kullanılır. Belki dekorasyon için lamba, sepet, kutu vb. şeyler yaparım ama ürünler çok mu küçük olmaz derken şu scrapbook ta nedir dedim ve küçük bir araştırmaya girdim.

Sonuç itibari ile bebeğinizin odasına çerçeveli bir fotosunu mu asacaksınız? İşte size şirin mi şirin çerçeveler. Ayrıca kimseye ihtiyaç olmadan çok kolay bir şekilde kendiniz eğlenerek yapabilirsiniz.Bebeğinizin fotoğraftaki hal ve durumuna göre özel çerçeveler hazırlamak süper olur dimi? :))Benim gibi sizde hayal edip gülümsüyor musunuz yoksa?

Neyse şimdi sıra bu ürünleri Türkiye'de satan yerleri bulmaya geldi. Ben araştırmaya başladım bile. :)) Yakında bir zamanda bu konu hakkında da sizlere haber verebilirim inşallah.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş