8 Haziran 2016 Çarşamba

Cicideko Kendin Yap (DIY): Baykuş Sandalye Kılıfı Yapılışı / Owl Chair Cover Tutorial


Kızımın çalışma masasının sandalyesine önceden bir minder diktmiştim. (Minder Dikilişi) Uzun zamandır çok şirin bulduğum sandalye kılıfını da yeni yaptım. Ayrıca başlanışken bir tane de yastık diktim. Odasında çok hoş bir görüntü oluştu. :)

I like the chair covers a lot and made one for my daughter's study chair. I also made a seat cushion for it some time ago. (Seat Cushion Tutorial
I also sew a owl cushion. There is a lovely scene at her room now. :)


(NOT: Videonun başında kılıf yerine sılıf yazmışım. Videoyu yüklemek çok uzun sürdüğü için tekrar düzeltip yüklemeyi göze alamadım. :)) 


3 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş, ne güzel fikir zaten son Zaman'larda baykuş motifi dekorasyon ayrıntılarında çok hoşuma gidiyor. Ellerinize sağlık. Güle güle kullansın kızınız

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar şirin olmuş bu böyle!! Bayıldım...

    YanıtlaSil

Paylaş